12. toukokuuta 2012

Joskus ei vaan huvita.



Ihanat ystävät lähtivät juuri lauantaipäivän vietosta meiltä kohti omia kotejaan, jääkaapissa on iso pala ihanaa kinuskikakkua ja sadekin on tauonnut ulkona. Minua vaan ei huvita. Aivan mähnäinen olo! Olen katsonut eilen ja tänään lukuisia jaksoja Iholla –sarjaa Katsomosta ja todennut, että ei se mene putkeen aina muillakaan naisilla! Tänään epäonnistuin jopa kaurakekseissä (niissä joita tehdään ensimmäisellä köksäntunnilla ja joita 10-vuotiaana osasi tehdä aivan itse ja ONNISTUNEESTI). Niin, mähnäpäivä. Mutta olen minä tänään tehnyt jotain hurjan jännittävääkin (onnistuneesti!). Kävin paikallisessa kalastusliikkeessä ostamassa Simolle kasan perhotarvikkeita. Kokemus oli, hmmmh, virkistävä. Paikka, jossa olin täysin toisten avun ja hyväntahtoisuuden varassa. Onneksi liikkeen kaksi herrasmiestä osasivat lukea minua paremmin ostoslistaani ja keräsivät tarvikkeet valmiiksi. Onneksi ei aina tarvitsekaan itse osata! 

Mukavaa mähnäpäivää teillekin! :)  

Ps.Riikinkukonsulat on niiiiiin kauniita! Kesällä haluan Korkeasaareen tapaamaan oikeaa herra Riikinkukkoa. Ja basilikapasta oli ihanaa tänään. Kesällä meinaan kasvattaa itse basilikaa (kaupanruukuista, kun mistäs muualta me nyt niitä tempaistaisiinkaan) ja tehdä maailman parasta pestoa portugalilaisella ohjeella! Jippii. Mähnäpäivä voi virallisesti alkaa olla kohta ohi. piste.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti